PROFIL MENGENAI HOMEMADE FRANCHISE

HOMEMADE FRANCHISE Adalah dibawah Syarikat MAXILIFE SOLUTION ( PG 0250177-P) yang ditubuhkan tahun 2006 yang mana HOMEMADE FRANCHISE adalah Perniagaan Yang Ketiga Kami Tubuhkan setelah pelbagai rintangan dan dugaan dalam dunia perniagaan Online ini.

Sebelum Tertubuhnya HOMEMADE FRANCHISE kami telah Mengaplikasikan Dua Blog Yang Berlainan Iaitu http://maxilifesolutionzainiess2010.blogspot.com/ dan juga http://msvacationtrip.blogspot.com/ dan setakat ini kedua blog ini masih diaktifkan.

HOMEMADE FRANCHISE Adalah Blog Yang Diaplikasikan untuk mempromosikan dan menjual makanan sejuk beku yang diusahan oleh kami sendiri dan ianya hanya dibuat di rumah. Kami adalah Usahawan Bumiputera yang menerajuai Makanan Sejuk Beku ini selain ianya merupakan Produk Utama Kami selain Produk Sampingan Lain Seperti Biskut Raya, CupCakes @ Muffin’s, Coklat Gift @ Tempahan Pelbagai Kek.

HOMEMADE FRANCHISE mula berjinak sejak Julai 2013 dan semakin mendapat tempat dihati pelanggan yang mana mereka banyak menempah lalu tertubuhnya blog ini pada Oktober 2013 yang mana kami ingin memperkembangkan lagi DUNIA PERNIAGAAN KAMI ini dengan MOTO KAMI" BERSIH, SEDAP, DIYAKINI DAN DIGEMARI RAMAI"

UNTUK MAKLUMAN PELANGGAN!!! (PENTING)

“SETIAP TEMPAHAN YANG BANYAK MESTILAH DIBUAT DUA MINGGU LEBIH AWAL SEBELUM MENGAMBIL BARANG YA..INI KERANA KAMI HANYA MEMBUAT TEMPAHAN YANG DITEMPAH AWAL DAN STOK YANG SEDIA ADA SELALUNYA CEPAT HABIS DJUAL..BAGI TEMPAHAN STOK YANG BARU ADALAH UNTUK MENJAMIN KUALITI PRODUK KAMI SUPAYA SENTIASA SEGAR DAN BERSIH UNTUK DINIKMATI YA”

BAGI PELANGGAN DI SEKITAR KEDAH ATAU PENANG SAHAJA PENGHANTARAN AKAN DIHANTAR SAMPAI KERUMAH ATAUPUN BOLEH DATANG AMBIL SENDIRI KE ALAMAT KAMI..

Sekian Dulu Dari Kami, dan

Sebarang Pertanyaan boleh terus menghubungi kami di talian 012-455 3141 @ 019-455 8949 @ 017-4554820 atau boleh terus emailkan pertanyaan ke homemadefranchise@gmail.com atau

Boleh Terus datang Ke Alamat Rumah Kami Di NO. 318 JALAN DESA AMAN S8/8, TAMAN DESA AMAN 09410 PADANG SERAI ,KULIM ,KEDAH DARUL AMAN.


Tuesday, October 29, 2013

FLYES BY HOMEMADE FRANCHISE


No comments:

Post a Comment